Företag med högt medarbetarengagemang är i genomsnitt 22% mer produktiva än andra organisationer. Bra kommunikation har visat sig vara den största framgångsfaktorn.
Att kommunicera med människor ger öppningar och erfarenheter som får oss att utvecklas.
Bra samtal är nyckeln till all god kommunikation och innehåller flera olika kvaliteter. Det handlar om att formulera sig enkelt och begripligt och att ge feedback till andra och inte minst att lyssna på andra. Men lika viktigt är det att kunna fånga människors intresse och bygga professionella relationer. Genom att ha goda kunskaper om kommunikation och ett coachande förhållningssätt så kan du handleda andra till framgång. Vi på SkillEd är specialister på samtal och de olika metoder och verktyg som skapar riktigt bra kommunikation mellan människor och en god samtalskultur.
SkillEd är certifierade för Extended DISC - ett verktyg för att skapa självinsikt kring beteenden och kommunikation.
Nyfiken på att veta mer? Hör av dig!
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse av vår webbplats. Läs mer om hur vi använder cookies här.